.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفراستاندارگلستان به ترکمنستان
استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.وي در مدت اقامت خود در عشق آباد، با معاون رئیس جمهور، وزرای بازگانی ...
سفراستاندارگلستان به ترکمنستان

استاندار گلستان روز گذشته در راس یک هیاتي از مدیران استانی جهت شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن گرگان - برکت ( ترکمنستان )قزل قایا ( قزاقستان ) به ترکمنستان سفر كرد.
به گزارش خبرنگار شمال نيوز ، يحيي محمود زاده در مدت اقامت خود در عشق آباد با معاون کابینه در امور حمل و نقل و انرژی (معاون رئیس جمهور ) و وزرای بازگانی و تعاون ،بهداشت و صنایع دارویی، رئیس گمرکات و رئیس کمیته شیلات ترکمنستان ملاقات و در خصوص توسعه همکاریهای استانی در زمینه حمل و نقل و ترانزیت کالا ،تجارت و بازرگانی،بهداشتی و پزشکی و نیز ارائه تسهیلات گمرکی و همکاری در زمینه شیلات گفتگو نمود.
موافقتنامه نهایی احداث خط آهن فوق در اواخر مهرماه سالجاری در دومین نشست سران پنج کشور ساحلی دریای خرز در تهران بین روسای جمهور سه کشور ایران ،ترکمنستان و قزاقستان به امضاء رسید.
وي قرار است با سفر به استان بالکان ( استان ساحلی خرز در ترکمنستان )در تاریخ 10/9/86 ضمن شرکت در مراسم آغاز عملیات احداث خط آهن فوق با استاندار بالکان ملاقات و گفتگو نماید.
دکتر ایری نماینده بندر ترکمن،کردکوی و بندر گز در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گرگان و دیگر مدیران استانی، محمودزاده را در این سفر همراهی می کنند.
همچنین استاندار گلستان از نمایشگاه اختصاصی (بازرگانی اقتصادی) جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد(9-6 آذر86) بازدید تمود.
يا آور ميشود، با احداث این خط آهن ، راه آهن ایران علاوه بر سرخس - مشهد ، از طریق شمال ایران به راه آهن سراسری روسیه و آسیای مرکزی متصل خواهد شد. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.